Share

Nå har vi etter beste evne forsøkt å fordele oppgaver slik at alle som starter (og endel familie) må gjøre litt,
uten at det skal bli for mye for noen. MEN da er vi helt avhengig av at alle møter opp og tar sin del av ansvaret.
Monica Vogt vil ha ansvaret for arbeidslistene i morgen, så ta kontakt dersom du har problemer med å møte opp,
eller trenger hjelp til å plassere hesten, så skal vi se om vi finner en løsning (mob 977 49 460). Av erfaring vet vi
at ikke alle alltid har fått med seg hva de skal gjøre, så vi oppfordrer alle som har lest dette om å hjelpe oss til å
informere videre.

Arbeidslistene vil også bli hengt opp på stallene i løpet av kvelden. Se arbeidslisten her:

 

Alle som hjelper til på siste klasse må hjelpe til å rydde (så går det raskt). Er dere andre fremdeles på Ringerike, så
er vi veldig glade for all ryddehjelp også! Jo flere som hjelper til jo mindre bir det å gjøre på hver og en og jo
morsommere er det å arrangere stevne :-)

Vel møtt og lykke til!!

 

Stevne: D-stevne sprang  Sted: Ringerike gård                 Dato: 21.mai 2011       Stevneleder: Kirsten Martinsen
Mannskapsliste Navn Oppmøte sted/tid
Ansvarlig forberedelser før stevne Inger Line Brath Ringerike fredag kl 19:00
Kioskansvarlig Oddvei Eek Ringerike fredag kl 19:00
Parkeringsansvarlig Marianne/Mateusz Ringerike fredag kl 19:00
Harving/vanning av banen Nina Rief Ringerike fredag kl 19:00
HP registrering, startlister Therese S Andersen Ringerike fredag kl 19:00
Høytalere, strøm, printer, pc, walki talki m.m. Sigrid Ringerike fredag kl 19:00
Premier og rosetter Monica Eiklid Ringerike fredag kl 19:00
Mannskapslister Monica Vogt/Kirsten Martinsen Ringerike fredag kl 19:00
Banebygger Ingvild Lillefjær Ringerike fredag kl 19:00
Banebygging Mateusz Ringerike fredag kl 19:00
Banebygging Ingrid Aarre Ringerike fredag kl 19:00
Banebygging Kristin (Balino) Ringerike fredag kl 19:00
Banebygging Espen Vogt Ringerike fredag kl 19:00
Banebygging Kate (Elveli) Ringerike fredag kl 19:00
Banebygging Cassandre Ringerike fredag kl 19:00
Banebygging Benedickte Ringerike fredag kl 19:00
Mannskapsliste på stevnedagen
Stevneleder Kirsten Martinsen Oppmøte kl 08:30 kl 1 - 3
Speaker Inger Line Brath klasse 1 - 2 -3 -  4 - 5
Dommer Øyvind Buset klasse 1 - 2 -3 -  4 - 5
Skriver Solvor klasse 1 - 2
Skriver Victoria Vogt klasse 3 - 4 - 5 (+ rydde)
Tidtager Line Lorentzen klasse 1 - 2
Tidtager x 2

Kari (Alex)

Kamilla Gamme

klasse 3 + 4 - 5 (+ rydde)
Stewart Nina Rief klasse 1 - 2 -3 -  4 - 5
Premieutdeling Monica Eiklid klasse 1 - 2 -3 -  4 - 5
Parkering Mateusz klasse 1 - 2 - 3 - 4 - 5
hjelper parkering Marianne / Helen
klasse
Kiosk Oddvei klasse 1 - 2 -3 -  4 - 5
Hjelper Astrid klokken 11 - 14
Hjelper Gro klokken 14 -
Sekretariat Therese S Andersen klasse 1 - 2 -3 -  4 - 5
Sekretariat Kirsten Martinsen klasse 1 - 2 -3 -  4 - 5
"Løper" dommerprot, startlister, resultatlister m.m. Liv (mamma'n til Ragnhild) klasse 1 - 2 - 3
"Løper" dommerprot, startlister, resultatlister m.m. Marthe (Alex) klasse  4 - 5 (+ rydde)
Ansvarlig Andrindning Monica Vogt klasse 1 - 2 - 3 - 4 - 5
Anridning Kristin Senstad klasse 1 - 2
Anridning

Ole

klasse  3 - 4 (+ rydde)
Anridning

Monica

klasse 5
Innslipp Celin klasse 1 - 2
Innslipp Ajaj klasse  3 - 4 - 5 (+ rydde)

 

Ansvarlig banemannskap

Ingvild Lillefjær/Kate klasse 1 - 2 - 3 - 4 - 5

Start

Start

Mål

Mål

Johanne

Pernille

Albertine

Kathinka

klasse  1 - 2 - 3

Klasse 4 - 5 (+ rydde)

Klasse 1 - 2 - 3

Klasse 4 - 4 (+rydde)

Banemannskap
Hinder/møkking Kate klasse 1 - 2 - 3 - 4 - 5
Hinder/møkking pappa'n til Ragnhild klasse 1 - 2 - 3
Hinder/møkking Camilla Sterud klasse 2 - 3 - 4
Hinder/møkking Martine V klasse  4 - 5 ( + rydde)
Hinder/møkking Ragnhild klasse  4 - 5 ( + rydde)
Hinder/møkking klasse  4 - 5 ( + rydde)
Rydde banen

Marthe R Kielland

Erik P Strand

Alexandra Strand

Alle som er igjen og jobber med klasse 5 hjelper til å rydde banen.

Vi krysser fingrene for fint vært og et supert stevne! Vel møtt :-)

Ekstra informasjon