Viktig informasjon om efaktura

Published by Eli Gjørven on

SØRK bruker som hovedregel efaktura på alle fakturaer vi sender ut, både medlemskontingenter og treningsavgifter. Dessverre går ikke alltid fakturaen igjennom som efaktura, og den kommer da på epost. VI oppfordrer derfor til å følge med på epost, samt å holde et lite øye med om forventede fakturaer dukker opp. Ta kontakt med klubben på epost@sork.no hvis de ikke gjør det.

Medlemskontingent: Medlemskontingenter for 2023 ser ut som de ikke kommer ut på efaktura, selv om de har kommet på efaktura tidligere år. Vi er pålagt å bruke idrettens system, Klubbadmin. Vi får opplyst at første gang man får tilsendt en faktura i dette systemet, så kommer den på epost. Senere vil den komme som efaktura. Det er ingen ting SØRK kan gjøre med dette, så igjen oppfordrer vi til å holde øye med epost.

OBS: Det er viktig at primær epost som er oppgitt på Minidrett.no er korrekt. Hvis epost som er oppgitt på minidrett.no ikke leses, eller hvis den ikke fungerer, så kommer ikke kontingenten frem. Vi har ingen mulighet til å gå inn i minidrett.no og endre primær epost, dette må man gjøre selv.

Klubbtreninger: Hvis treningsfakturaer ikke kommer frem som efaktura så kan det være oppsett i din nettbank som er problemet. Efaktura må være aktivisert i nettbanken, og hvis det finnes et valg for “Ja til alle” efaktura, så må man krysse av for det. Dersom efaktura-innstillingene i nettbanken krever at man oppgir epost eller telefonnummer, må dette være den samme eposten og det samme telefonnummeret som oppgis til SØRK for klubbtreninger. I tillegg kan det finnes en “blokkert” liste i nettbanken din. Sjekk om Sørkedalen rideklubb ligger der. I så fall, ta Sørkedalen av blokkert-lista hvis du vil ha efaktura fra oss.

OBS: Dersom det ikke er rytter som skal betale treningsfaktura og det er ønskelig å bruke efaktura, så må vi få oppgitt navn, telefon og epost til den personen som skal betale treningsfaktura.

Categories: Aktuelt